Digital Briefs: MTV, AT&T, Diddy

– MTV’s president of global digital media Mika Salmi reportedly is leaving the company at the end of the month. His position will not be filled.

– MTV and ISP AT&T have joined forces to bring exclusive content from MTV’s archives to AT&T customers via an interactive campaign called the AT&T Music Vault. Music fans who correctly answer various trivia questions will have access to the « vault » of content-consisting of 15 new videos a day, provided by MTV.

– Sean « Diddy » Combs launched a video blogging service called P. Twitty TV, a mix of his Twitter feed and YouTube video blog.

By Antony Bruno, Denver

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s